Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Evelina - 25 oktober 2009 13:23

http://tidning.alltomscrap.se/2009/10/bloggcandy.html är länken till bloggcandyn visst ser det spännande ut!





[Bloggcady.jpg]

Av Evelina - 25 oktober 2009 13:21

Nu har vi varit på skridsko skolan :-) Jag har faktiskt åkt skridskor och man kan fundera om det var Tuva eller jag som egentligen behövde vara med :-()


Vi har försökt fota barnen med :-) Det gick väl sådär......

Av Evelina - 25 oktober 2009 05:48

eller kanske inte för hur kul är det att kliva upp när klockan inte ens är 5??????


Nåja här händer väl en del och tidsbristen är total. Förra veckan jobbade jag LÄNGE 4 dagar vilket märks på pluggandet så det har inte blivit något gjort och inga promenader har hunnits med heller. MEN nu är det ny vecka och jag känner särskillt i min mage att jag MÅSTE gå några dagar i vecakn i alla fall så målet är 4 promenader! Under nästa vecka och med tanke på mitt schema så blir det på Tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag.... Vecka 45 har jag inne vecka och då rör vi oss ganska bra på skolan ska bla åka skridskor :-)  MEn min mage måste få röra sig så bara klockan blir lite mer ska jag gå morundan idag med!


Igår var vi till Sollefteå och barnen fick en MASSA fina saker av farmor så nu kan vintern komma!


Idag ska jag och Tuva på skridsko skola! Jag ska opckså åka skridskor så om någon är intresserad av att se bambi på hal is är ni välkomna till latberghallen vid halv tio :-)

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards