Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Evelina - 26 oktober 2009 18:14

Här kommer en länk till en gammal barndomskompis till mig. Hon har en tävling där man kan vinna ett par byxor hon sytt. Kolla in för hon är verkligen duktig! http://fangoria-mittdittochdatt.blogspot.com/


Av Evelina - 26 oktober 2009 06:36

Denna vecka är ju lite speciell ¨då jag inte jobbar efter mitt ordinarie schema men det är skönt med lite andra tider!


Planerna för veckan är att förhoppningsvis vaccinera Tuva mot influensan. Fast jag kan ändå känna mig osäker eftersom man hört så himla mycket negativt men jag tror som sagt att man inte vaccinerar stora delar av befolkningen mot något farligt....... Sedan kan man ju fundera på vad som gör att så många struntar i att vaccinera sig för jag tror att innehållet i vaccinen som alla barn får också har en del mindre roliga saker i sig. Nåja hur ska ni övriga göra vaccin eller ej?????


Annars händer inte mycket jag MÅSTE plugga och planera mina redovisningar och så ska jag läsa ut en bok jag lånat på biblo-.... Ingen nöjes läsning utan den handlar om motorik.


En tripp på Dollar tänkte jag hinna med också!

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards