Alla inlägg den 26 september 2009

Av Evelina - 26 september 2009 21:14

Igår var vi på Birsta. Det var mycket folk men vi skulle inte ha så mycket! Vi shoppade ljus på IKEA och lite annat smått och gott sedan var vi opch köpte:


* svarta jeans till agaton

* Mjuka muddjeans på name it till Agaton

* 2 t-shirtar till Agaton

* Vinterskor till Tuva


Vi hann pockså med middag på MC:donalds. Medan Peter berställde maten satt jag och barnen vid bordet sedan gick barnen till lekrummet. Efter ett tag hörde jag ett ILLVRÅL en av de andra barnen där inne hade bitit Agaton. Vet inte om mamman förstod vad flickan gjort men jag blir i efterhand irriterad. Har folk liksom INGEN koll på sina barn? TRänk om han blivit biten i ansiktet??? En sak är säker nästa gång mina barn är på ett sånt ställe kommer jag punktmarkera dem!


Idag har jag varit på Bytardag i Kramfors. Jag köpte

* Kavat skor till Agaton st 24

* Jeans till barnen

* Lite smått och gott mest till Tuva

Det bästa var garaget jag hittade till Agaton. Ett fischerprice för 40 kr!!!!!!!!!!


Nu ikväll har vi varit till Peters mposter på 40 års kalas. Mycket trevligt som alltid och god mat. Barnen har lekt massor eller mest de stora¨barnen. Sedan har vi sjungit det är riktigt trevligt tyvker jag som sjunger hellre än bra! Nu sover barnen gott

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards