Alla inlägg den 27 september 2009

Av Evelina - 27 september 2009 20:07

Jag blev utmanad av Hanna http://fangoria-mittdittochdatt.blogspot.com/ Kolla också in hennes syblogg för hon är riktigt duktig att sy.


Man ska berätta 10 sanningar om sig själv, och såna utmaningar gillar jag så här kommer de!


1. Jag har en lillebror som väl inte är så himla liten längre......


2. Scrapping är nåt jag tycker är riktigt kul och laddar nu för scrappar helg med VIx.


3. När jag var liten spelade jag piano.... Fy så dålig jag var


4. Jag är ruskigt rädd för ormar och hoppas vekrligen att jag aldrig träffar på någon när mina barn är med för då kommer det smitta......


5. Jag gillar skarpt att köra skoter och någongång hoppas jag att vi kan ha varsin skoter jag och Peter!


6. Tuva tycker att jag kör bil MYCKET snabbare än Peter. Inte för att jag gör det men det hävdas även bestämt att bilen drar mer bensin när jag kör men någon måste ju blåsa ur den lite!


7. Mitt smultronställe är stugan i Jorm


8. Jag tycker att jag har världens bästa jobb.


9. Nästa sommar ska vi till Astrid Lindgrens värld


10. Jag är otroligt kräkmagad och har lätt för att köjas..... Vilket varit ett stort problem de gånger jag varit gravid......


Jag utmanar de som känner sig manade :-)

Av Evelina - 27 september 2009 20:02

Ungefär så känner jag mig idag. Dock MYCKET piggare än förra veckan men ingen träning idag. Kan ju bli en nära döden upplevelse! Imorrn kväll planerar jag för en promenad. Fast när jag tänker efter är det föräldramöte på jobbet så det blir kanske ingen promenad ändå......


Idag har jag pluggat och sedan har vi rensat. Nu ska garderoberna bort från sovrummet och förhoppningsvis blir det målning till helgen!!!!!!!!!!!! Kommer nog före och efter bilder sedan! Saknar egentligen en byrå men jag tror vi löser det på annat sätt istället! Jag har även planterat ljung och hunnit med en skogpromenad och en tur på OK


På Tisadg ska vi till Birsta igen...... Det är tydligen Rorri Racerbil där och det är TUvas och Agatons favorit sedan behöver jag 1 sak till garderoben som ska in på toa......

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards