Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Tredje gången gillt?

Av Evelina - 16 september 2009 21:02

Har flera gånger försökt blogga men det har antingen försvunnit eller så har det blivit bara skit av det.....


Nytt försök!


Vi hade jättetrevligt i Umeå. Är ju snart 2 veckor sedan nu! har framkallat korten och de blev verkligen bra. Barnen hade super roligt och vi badade i Holmsund. Verklkigen kanon med en vatten rutchkana som Tuva kunde åka själv! Vi va rpå Leos lekland och det gillade bägge barnen skarpt. Det hanns även med lite shopping och jag måste säga att jag är vekrligt imponerad av kusin Robert som hade en äcklig orm runt halsen! Vi har bildbevis på det! Lekplatsen på tomtebo var helt kanon. Den pratar Tuva ofta om. Tänk om kommunen här hade en sån rolig äventyrslekpark med någonstans!!!!!


Förra veckan röntgade vi Tuvas fot, Peter fyllde år, Tuva var till tandläkaren (det gic bra) och jag jobbade MYCKET. Denna vecka har jag varit i Härnösand på skolan och det är MYCKET man är helt trött i huvudet och uppgifterna hopar sig!


Igår var jag och Agaton på bvc och det var INTE kul. Har är helt panikslagen och skrek hela besöket och snyftade hela vägen hem. Han varken sa eller gjorde n¨ågonting av de saker de ska göra på kontrollen. Jagfår väl hoppas de tror mig när jag berättade. Sedan undrar jag om detta kommer gå över? Vad gör man annars liksom är ju inte kul att tjurhålla sitt barn hos doktorn. Kan säga att doktorn knappast hörde varken lungor eller hjärta på honom.... Vi får kanske fundera på att hälsa på farmor igen på jobbet och sedan vet jag inte. De vill ju knappast ha terapi besök på bvc nu när de ska vaccinera mot svin influensan.... Någon med tips? Han vägen ungefär 12 kg och är 83 cm lång. Någon exakt vikt gick inte att få eftersom han är så rädd. Kan säga att mammahjärtat blöder när det ska behlva vara så där..... Allt detta bara för att han blivit skrämd. När han blir större kanske vi kan muta honom men det dröjer ett tag till


Imorgon är det jobb och sedan slutar jag tidigt ska bli riktigt skönt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards