Alla inlägg under oktober 2009

Av Evelina - 13 oktober 2009 19:35

Ja tiden räcker inte alls till för närvarande känner jag. Mycket med jobb, skola och familj......


Vi har hunnit med en hel del i alla fall....


Agaton pratar bättre och bättre tycker jag nu är det 2 ordsmeningar och ord på nästan allt


Tuva skriver MASSOR och kan läsa lättare ord. Har inga bilder på henner alster men det har hänt mycket med hennes teckningar och sedan det nyaste hon gör pärlplattor på löpande barn. De har en bok med mönster på dagis och det är VÄLDIGT populärt.


Fotograferingen på dagis gick bra för Tuva men var en KATASTROF för brodern. Han är med på gruppbilden men någon enskild bild eller syskonbild var det INTE tal om alls... Nåja kommer tydligen en chans till....


Jag har ju lagt in lite bilder med som jag tänkte visa nu..


      


ÖVriga bilder blev tydligen inte uppladdade men de kanske kommer på facebook. Hade jättefina höst bilder även på TUva!


Nu längtar jag till helgen då jag och Vix ska till Övik på scrap!!!!!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards