Alla inlägg den 11 november 2009

Av Evelina - 11 november 2009 17:50

Tänkte visa er Tuvas dagis bilder jättefina blev de om man bortser från håret i ögat. Nu är det så att gruppbilderna på dagis ska tas om eftersom de blev RIKTIGT suddiga och då får man chansen att ta om de andra bilderna med så jag tänkte faktiskt ta om den enskilda bilden med!


    


Visst är hon fin vår prinsessa?!


I Helgen var ju som bekant jag och Tuva i Stockholm och jag tänkte skriva lite om det eftersom jag fått påtryckningar om det ;-)


PÅ fredag morgon åkte vi till Härnösand och därifrån tog vi bussen till det väntande tåget trodde vi för tåget var inställd så vi fick åka buss :-( Lite trist men det tog bara 45 minuter längre än vad det skulle gjort med tåget så det var nog Rallykalle som körde......


Väl framme tog vi tunnelbanan och var till lägenheten med sakerna innan det blev middag på MC Donalds och sedan var vi till Adidas outleten. Blev inte så mycket handlat där men efteråt var vi på lite andra affärer och Tuva shoppade en sminkdocka och jag köpte julklappar och bilar till Agatons kalender..... Men det behövs mer till kalendern någon med tips? Tuvas är klar men inte Agatons. Efter shoppingen myste vi och lkockan halv nio sov vi bägge 2 :-)


PÅ lördagen var vi till junibacken. Jag hade ju läst någonstans att de öppnade halv tio det gjorde de INTE så det blev rätt lång väntan..... Inne på junibackenåkte vi sagotåg, titade på teater, åt lunch och myste. VI var där i 3h. Innan vi gick köpte vi en jacka till Tuva med pippi, hon köpte julklapp till Agaton och sedan köpte jag lite julklappar. Vi hann också med lite shopping och vi köpte farsdagspresenter till Peter och min pappa. SEdan åkte vi tyill gamla stan för att leta efter slottet..... Det tog en stund men vi var till livrustkamaren och påväg därifrån köpte TUva en prinsessa för de pengar hon hade kvar. Sedan åt vi middag på en mysig restaurang innan vi for till lägenheten. Där städade vi och grejade innan vi lade oss och sov. PÅ söndag morgon for vi hem. Det var verkligen en TOPPENHELG och så underbart att få ägna ALL TID åt Tuva så vi har bestämt att vi ska åka hon och jag fler gånger till Stockholm!

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards