Alla inlägg den 29 november 2009

Av Evelina - 29 november 2009 06:10

Japp så är det helg igen eller den är SNART slut!


På frdagskvällen hade vi personal fest vilket var mycket roligt och lockade till MÅNGA skratt. Vi spelade inomhusfotboll med en tennisboll. Behöver jag säga att träningvärken inte är nådig nu...


På lördagmorgon var jag och Helena på bytardag. Måste säga att det inte fanns så mycket har nog varit bättre att åka till Härnösand på den som var där....... Men några saker kom jag hem med i alla fall. (Tack Helena för skjutsen!) Efteråt träffade jag familjen på Dollar. Vi handlade rödapaneler, lite julklappar och annat som det alltid blir på Dollar! Vi hann med en tur på Erikshjälpen med. Agaton behövde ny adventsljusstake till sitt rum. Jag hittade en blå för 27 kr! Sedan hittde jag ett par meandibyxor för samma summa samt en fischerpricebil till prinsen!

'

Väl hemma inleddes operation sy om gardiner. (klippa panelerna och fålla upp dem) Därefter ströks gardinerna och hängdes upp. Det blev MYCKET mysigt med lite advent med ljusstakar och nya gardiner. Ljusstakarna ger ett mysigt sken tycker jag!


Vi var också på Skyltlördag i Bollsta och kollade samt dansade runt granen och barnen fick godis av tomten!


Väl hemma satte vi upp våran utebelysning men vi måste också köpa en ny men det kanske blir idag. Snön föll och det var så himla mysigt.


Idag ska vi till Sollefteå för middag hos farmor och på skyltning i Sollefteå.


Min Birsta resa har jag nog skjutit påå till måndag v 51 tror jag.............

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards