Alla inlägg den 23 november 2009

Av Evelina - 23 november 2009 21:20

Jag kan inte förstå vad som har hänt jag jobbar ca 75% och har fullt upp JÄMT :-)


Idag har jag varit till tandläkaren och dit ska jag igen den 7 december för att slutföra eländet.......,



Imorgon ska jag på Brukshundsklubben, på onsdag vill jag träna MEN vi får se om det blir Peter som får fara iväg på sitt.... på torsdag jobbar jag till 16 och sedan kommer köttet vi brukar köpa så det är fullhuggning..... På fredag kl 18 är det personalfest på jobbet. Ska bli riktigt skoj! PÅ lördag ska jag till Birsta får se om det blir ensam eller med familjen. Håller på övertala Peter att de ska följa för jag får knappt se barnen på hela helgen annars........


Nästa helg är ju likosm också uppbokad. Jag ska vara hela dagen på KBK sedan ska vi på Peters jobb på personalfest. De får ta med sin respektive men det gör vi inte på mitt jobb :-)


Känns som livet är HELT knökfullt nu!

Av Evelina - 23 november 2009 21:20

Jag kan inte förstå vad som har hänt jag jobbar ca 75% och har fullt upp JÄMT :-)


Idag har jag varit till tandläkaren och dit ska jag igen den 7 december för att slutföra eländet.......,



Imorgon ska jag på Brukshundsklubben, på onsdag vill jag träna MEN vi får se om det blir Peter som får fara iväg på sitt.... på torsdag jobbar jag till 16 och sedan kommer köttet vi brukar köpa så det är fullhuggning..... På fredag kl 18 är det personalfest på jobbet. Ska bli riktigt skoj! PÅ lördag ska jag till Birsta får se om det blir ensam eller med familjen. Håller på övertala Peter att de ska följa för jag får knappt se barnen på hela helgen annars........


Nästa helg är ju likosm också uppbokad. Jag ska vara hela dagen på KBK sedan ska vi på Peters jobb på personalfest. De får ta med sin respektive men det gör vi inte på mitt jobb :-)


Känns som livet är HELT knökfullt nu!

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards