Alla inlägg den 13 november 2009

Av Evelina - 13 november 2009 22:35

Så var det fredag. Peter och barnen är ju lediga varje fredag så det känns riktigt skönt både för dem och hopnom tror jag. Agaton var dock lite arg på mig i morse för att jag tänkte gå till jobbet utan att borsta hans tänder :-)  PEter får göra det när de har hela dagen på sig men han sa irriterat flera gånger borsta tänderna! Tog några gånger innan den morgonstressade mamman förstod :-)


SEdan var det jobb hela dagen blev nog 1,5h komp med idag :-) Eller jag har redan nallat 30 minuter av det igår och det blir nog 30 till nästa fredag om inte allt som är kvar när jag ska till Härnösand med studiegruppen!


Iheögen ska jag scrappa och imorrn ska vi till grannarna och kolla på hockey ska bli riktigt skoj!


Ska se om jag hinner ladda upp några bilder under helgen..... Flera av de bloggar jag läser har lösenordsskyddat sina bloggar och jag funderar också på det för det finns förmodligen en del som läser bloggen som inte bör göra det nu har jag väl inte en så himla personligblogg och jag skulle ALDRIG lägga ut bilder på mina barn nakna eller så men ändå...... Ja den som lever får se! Tiden till att blogga är ju ändå RÄTT USEL just nu

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards