Alla inlägg den 20 november 2009

Av Evelina - 20 november 2009 20:12

Idag hade jag förmånen att kunna sluta kl 11 vilket var superskönt! Men jag har lite helg jobb istället!


I vilket fall som helst så bröjade min studiegruppsträff inget vidare.... Tänkte att jag skulle plocka ur sakerna från jobbet i bagaget sagt och gjort jag öppnade bagaluckan och den åkte inte upp som den brukar samt att jag var liiite sen så PANG jag gick rakt in i låset i den öppna luckan. Jag riktigt såg stjärnoe. Men tänkte det gick bra tills jag tog handen för att konstatera att det blöder i alla fall inte men det gjorde det visst.... Det formligen rann blod. En kollega råkade dessutom se mig så innan jag kunde åka fick jag med dunkande huvud åka hem för att kolla så det inte behövde sys det behövdes inte men jag hade inte tid att dusch så med min ny funna hårspray i form av blod for jag till Härnösand!


Jag kom precis på minuten i tid huvudvärken försvann efter diskussionen så det gick nog bra. Jag hann ocvkså med en handling på coop som blev MYCKET billig måste jag säga......


När jag kom hem skjutsade vi Agaton till mormor och morfar där han för första gången sover själv. Vekrligen skönt att de bor riktigt nära. Vi öviga åkte på Ullas och åt hamburgare vilket stora systern valt! Sedan var vi på Konsum och köpte kuponger samt saffran..... Måste säga att den var SKIT dyr. Saffranen kostar 33kr / paket och vi som ska baka lussekatter på 1 liter behövde 4..............


Sedan var vi på Dollar och köpte toa papper och en ny torkställning samt lite godis :-)


Vi har spelat TV spel och myst med Tuva som nu sover. Hon är feberfri nu för i morse hade hon feber men det är nog efter baconsprutan hon fick i går!

Presentation

Omröstning

Längtar du till sommaren?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards