Alla inlägg den 24 april 2009

Av Evelina - 24 april 2009 19:45

Idag har vi haft en toppendag. UNDERBART väder dessutom.


Tuva hade superkul hos AnnaLena med familj. Riktigt skoj var det. De hade dessutom en cykel att sälja. *STORT TACK* så nu har Tuva en ny fin stor cykel. den är röd! on fick den dessutom av farmor. 200 kr var VÄLDIGT billigt för cykeln!!!


I Kramfors köpte jag nya skor. Tyvärr var de jag tänkte köpa inget sköna så det blev de dyrare för de var sämre tydligen men skönare. Hittade en vinter mössa till Agaton till nästa vinter. Tuva hade en när hon var liten och det är bland det bästa vu haft!!!!


Efter ett besök på Dollar och konsum där vi desperat försökte få ihop handling för 400 (annars får man ingen blöjrabatt) är vi nu hemma och barnen sover

Av Evelina - 24 april 2009 08:38

Nu är det helg igen! Helgen bjuder på en hel del:


frdag: Jobb till 13.30 sedan ska jag och Tuva till AnnaLena, Smilla och Viggo. peter ska sedan hämta oss där och då ska vi till Kramfors och äta pizza, kebabtallrik sedan ska vi handla. Jagf HOPPAS de har kvar joggingskorna jag sett på Intersport!!!


Lördag: Jag är säldigt sugen att åka till Härnösand på bytardag och lite shopping :-) Ska se om man kan få nåt sällskap för Peter var INTE intresserad i alla fall :-)


Söndag: Inga planer men jag HOPPAS på fint väder!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards