Alla inlägg den 29 april 2009

Av Evelina - 29 april 2009 18:47

eller egentligen är de inte nya bara det att ingen skulle öppna imorrn (hoppas vi) så jag kommer jobba 06-8.30 innan vi åker..


Har shoppat loss på dagis åt Tuva mest men även Agaton.... Blev lite byxor mm


Har varit ute på EM och grejat lite nu ska barnen sova och jag ska skrappa!!!! Imorrn ska vi även ta en tur på scraphuset i Övik :-) Jag är mest glad över det och Peter undrade vad det ska vara bra för :-)

Av Evelina - 29 april 2009 06:25

Som tu rär det jag och inte mina barn som är förkylda,,, Men det gör ont i bihålor, hals och öron nåja sista dagen för veckan idag så det känns riktigt skönt!


Nåja igår var jag till KRamfors på bytardag hittade mycket kläder till barnen! Tuva fick ett par trekvartsbyxor som är väldigt lika de jag ville köpa på lindex! Så nu fattas bara de 2 klänningarna jag vill köpa åt henne :-)


Annars jobbade jag till 18 igår får se hur länge det blir idag :-) Nu ska vi äta frukost sedans ka vi gå till dagis. Det är SUPERFINT väder ute i alla fall!


Just ja! igår hade Tuva tydligen hängt något runt armen och sedan hoppat av gungan med resultatet att det fastnade så nu är handen rätt blå :-(


Idag ska Agaton få spruta på bvc. Återkommer med längd och vikt sedan! Han har ju tidigare gått upp lite dåligt... Sedan kräks han ju rätt ofta igen så Peter ska väl ta upp det med så får vi se!

Ovido - Quiz & Flashcards