Alla inlägg den 27 april 2009

Av Evelina - 27 april 2009 18:55

Så var det måndag IGEN! Gisses vad fort tiden går!


Veckan ser ut så här:


Månadg: Idag har vi haft främmabnde av Smilla. Viggo och AnnaLena. Tjejerna har verkligen kul tillsammans och det är alltid skoj med besök! Tuva har gympat och nu ska jag ut och gå!


Tisdag: Ska pappa passa Agaton så ska jag på bytardag på morgonen sedan ska jag jobba och därefter ska jag klippa mig. Tänkte hinna med en promenad på kvällen med :-)


Onsdag: Sista arbetsdagen denna vecka sedan ska jag på sista gympan.


Torsdag: Paradisbadet. Är en ÖVERRASKNING till Tuva så säg inget till henne! Sedan ska hon sova hos farmor och vi ska väl göra typ ingenting!


Fredag:????


Lördag dop i Sundsvall! + lite Birsta!


Söndag: ????????????????????????????


Jag fick tyvärr ont i haösen efter gympan igår så jag hoppas att jag inte blir sjuk....... Med tanke på hur full veckan är!

Ovido - Quiz & Flashcards