Alla inlägg den 25 april 2009

Av Evelina - 25 april 2009 20:41

Idag har vi gjort en hel del!


Imosre for vi på bytardag. Jag köpte;

4 byxor till Tuva

3 byxor till Agaton

Stödhjul

Kavat sandaler

Någratröjor

En telefon


Sedan var vi in på lindex och gisses vad mycket fint de hade där :-)


KÖpte inget men hittade en hel del till Tuva som jag skulle vilja köpa:

Klänning - 100% Polyester

Capribyxa - 98% Bomull,2% Elastan

Klänning - 100% Bomull

Blus - 100% Bomull


Till Agaton:

Body - 100% Bomull


Undrar varför det finns MYCKET mera kläder till flickor än pojkar??? Agaton har MASSOR med kläder som är superfina så han behöver inget heller!


Sedan var vi på erikshjälpen. Jag hittade inget och det luktade liksom gammalt där så nej det blev inget. Därefter var vi på coop och handlade. Peter köpte nya skor. Han är inte lika noga som mig vad gäller sånt :-)


Väl hemma satte vi ut lite blommor så nu är det fint! Tuva cyklade massor och sedan var hon till Julia. Sedan följde hon mig på promenad och det gick väl så där. Hon fick ta lilla cykeln eftersom den har stång så man kan hjälpa henne där det behäövs. Så skulee hon cykla nerför mammas och pappas nerfart :-( Där ramlade hon och slog ansiktet i marken. Som tur var blev det bara en fläskläpp och lite skrapsår för jag hade väntat mig betydligt värre!


Agaton är så himla nöjd och glad. Han tycker det är så kul att springa ute på gården! 


NU sover hon gott i alla fall så får vi se vad söndagen har att erbjuda!


Ovido - Quiz & Flashcards