Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Evelina - 8 mars 2009 22:19

Idag har vi ju åpkt skidor jag och Tuva. Gick riktigt bra och detta skidspår är ganska nytt. Ligger i Herrsjökorsningen. Man far förbi hamtjärn och Agntjärn sedan innan man kan svänga mot kramfors ligger det. HELT perfekt för barn och andra som inte gillar uppför. För det var HELT plant. Verkligen härligt. Får se om jag itne far dit sedan någon dag!


LIllprinsen har lite feber men han har gått på som vanligt ändå!


Av Evelina - 8 mars 2009 08:32

Så är det söndag igen :-) Tiden bara RUSAR fram!


Vi har haft en trevlig helg med främmande på fredag. Igår började jag dagen med en promenad runt mo. Riktigt skönt att "göra bort det" på morgonen! Sedan efter frukost gick vi ut. Agaton somnade och vi åkte skoter. NU får jag faktiskt igång den själv. *STOLT*


Sedan var jag till arne och Helena på tävlings sektor möte. Gott fika som alltid :-) Vi ska ju arrangera en stor tävling eller den är när jag är på Mallis men i alla fall så behöver vi lite sponsorer så känner man att man vill sponsra oss så är det bara att höra av sig!'


Därefter var vi till Mattias och Helena och träffade föräldra gruppen som vi var i innan vi fick barn. Var VERKLIGEN trevligt och SKOJ att träffa alla! Vi åt även pizza till middag.


PÅ kvällen tittade vi på melodifestivalen....


Imorse vaknade barnan 05.30 *GÄSP* så när kl var 07.15 hade jag gått morundan. Ska iväg och åka skidor med Tuva sedan.


Nej nu ska jag tradera lite :-)

Ovido - Quiz & Flashcards