Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Evelina - 31 mars 2009 16:36

Så har man hunnit jobba 2 dagar efter vår stockholmstripp. På fredagen efter jobbet for vi till  Härnösand där vi handlade på Coop, Åt på MC Donalds och köpte en tröja till aGATON. Sedan satte vi oss på bussen och det tyckte AGaton var riktigt spännande!


Tåg resan gick också bra. Agaton tyckte det var kul nästan hela tiden sedan somnade han på sätet bredvid mig. Som tur var behövde vi inte sitta mitt emot varandra. Men det spännande var ju när vi kom fram och skulle möta upp sydarna. (Vi är ett gäng tjejer som skrivit i en tråd sedan vi var gravid och vi fick alla barn januari-mars 08) Efter ett tag träffade vi dem och vi förstod varandra hur bra som helst :-)


Vi åkte tunnelbana till vandrar hemmet på fridhemsplan. Ett superfint vandrar hem med väldigt små rum. Jag och Agaton delade rum en en tjej som heter Sofia och hennes pojke Vincent. Verligen trevliga!


Morgonen efter träffades vi och delade oss sedan några gick på shopping och vi handlade mat. Sedan var vi på lindex och jag köpte en jacka till Agaton från farmor. En SUPERSNYGG! Bild kommer! Den tackar vi för.


Vi hann också med stora Åhléns innan vi mötte upp övriga mammor med barn totalt 18 barn med mammor och några pappor. Vi var därefter till en lekpark och efter det lagade vi Tacos på vandrar hemmet. När de flsta barnen somnat satt vi och pratade.


På söndagen åt jag och A frukost innan vi for mot centralen och hemresan. Det gick lika bra! Bilder från helgen kommer!


Vi hade en TOPPEN helg och hoppas att vi får göra detta igen och träffa en massa härliga människor och barn!!!

Ovido - Quiz & Flashcards