Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Evelina - 26 mars 2009 19:28

M¨åste nog erkänna att jag denna vecka gjort mycket jag inte trodde tidigare :-)


Idag efter jobbet firade vi en kollega som snart fyller år med skoteråkning. Jag hade pappas skoter så mamma kunde åka med eftersom hon INTE tänkte köra själv. Gick riktigt bra och bara att inse det trista vi är en familj nu = vi behöver egentligen en touring (en skoter med 2 platser och rygg stöd) Nåja det får bli i framtiden


Imorrn bär det ju av för mig och Agaton. Många SMS vill jag ha imorrn kväll!!!! Antar att han kommer somna på tåget om jag känner honom rätt!!! Känns väldigt pirrigt och skoj såklart! Har bara lite kvar att packa så det ska jag väl fixa nu!


Av Evelina - 26 mars 2009 06:37

Idag ska vi på folkets hus på storsjung med jobbet. Ska bli riktigt skoj även om alla sånger inte var lika kul :-)


Efter jobbet ska vi åka skoter sedan måste jag ju packa det man ska ha med sig i helgen. Svårt att veta vad och hur mycket man måste ha med sig. Särskillt till sölpellen...... Men det ska bli riktigt skoj även om jag måste erkänna att jag nog är rätt nervös. Är ju itne likt mig att göra nåt så tokigt :-) Det ska bli väldigt skoj! Vi har ju trots allt skrivit dagligen till varandra i mer än 1,5 år.


Nej nu ska här göras  gröt till barnen :-)




Ovido - Quiz & Flashcards