Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Evelina - 9 mars 2009 21:17

Nu är det vanlig vardag igen och jag måste ju ha världens bästa jobb som får träffa en massa barn hela dagarna! Verkligen SPERKUL!


Har även varit till KRamfors där jag var på VC, Peter hämtade sitt körkort, var på banken och beställde nytt pass!


Hade trott jag skulle få provtagningsremiss förra veckan för att ta prover men det har inte kommit någon så man kanske måste ringa igen då.... Känns så himla drygt för telefontiden börjar 8.30 = då jag ALLTID är på väg till dagis och sedan börjar jag att jobba så Peter får väl ringa och se vad som hänt........ Är ju mer än 2 veckor sedan jag ringde snart....


Agaton har bara sovit en gång idag så när Tuva och Peter var på gympa somnade han i min famn. Det är INTE ofta det händer. Tyvärr är han ju ganska tung så armarna domnade bort efter ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards