Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Evelina - 12 mars 2009 19:20

Jag varnar redan nu det här blir ett gnälligt inlägg :-)


Det första är att Agaton kräks ju mer nu än tidigare och vi känner att besöket på bcv väl inte gav så mycket. Har visserligen mailat dem igen men vår privata sjukvårdsrådgivning (skönt att det finns en sån!) tyckte vi lika gärna kunde ringa barn så det blir det imorrn! Så var jag ut på landstingets hemsida och antingen är jag USEL att leta eller så finns det inga telefon nummer där utan bara landstingskatalogen som tydligen inte uppdaterat telefon numren sedan 2007 för rätt nummer kunde man säka på hitta.se Konstigt med en Webbplats utan telefonnummer... Kan inte vara säker på att det itne finns men jag tror inte det.... Om någon vet var man kan hitta så meddela mig!


Imorse tog jag ju prover och det tog verkli9gen LÅNG tid innan jag fick komma in. Tur att det inte var så många före! 3 patienter på 40 minuter hann de med....... Sedan var det min tur!


Har jobbat idag och det gick bra! Fick veta att kompisen Tuva lekte med igår har magsjuka så håll TUMMAR och TÅR för att VI INTE får det. Finns nog INGET värre att råka ut för!


Nej mu ska gnällspiken surfa vidare!

Ovido - Quiz & Flashcards