Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Evelina - 14 mars 2009 07:54

Så är det lördag. Godis dag för de flesta men vi brukar äta på fredagar så även igår. Tuva skulle absolut köpa en burk från Dollar när hon fick välja!


Vi har en tid på barn åt Agaton så nu hoppas jag att kräkningarna bara försvinner av sig självt. Så slipper vi fundera mer på det..... Igår gick jag runt mo när jag gick från jobbet var riktigt tungt med en alldeles för full väska.....


Vi åt middag på kramm igår med mamma, pappa och markus. Riktigt trevligt var det! Gott med :-) Vi skulle se lets dance igår och då funkar inte TV:n det där kramnet var BILLIGT igår.... Hur kan man uppdatera så det inte funkar en FREDAG KVÄLL???!!!!


Barnen och Peter hade varit till farmor igår. Hon hade köpt SUPERFINA kläder. Det tackar vi för! Tuva älskade kläderna men mest gillade hon halsbandet hon har HELA tiden.


Imorse vaknade barnen 05.30 *GÄSP* Dock har jag hunnit med en promenad här på morgonen nu och sedan ska jag nog scrappa och därefter ska vi ut och pimpla!



Ovido - Quiz & Flashcards