Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Sjuk!

Av Evelina - 20 mars 2009 07:43

Agaton är fortfarande sjuk och har feber. Han hade inte så mycket imorse så KANSKE är han på väg att bli bättre!


Jag jobbar till 16 eller 16.30 idag så sedan blir det till att åka hem och äta middag ev handla först.


Vi hade ju endel planer för helgen nu vet jag inte vad det blir av dem eftersom Agaton är sjuk. Tror dock inte vi bara ska sitta inne i alal fall för det är ju så himla TRIST! Går ju så himla mycket nu på jobbet och överallt så jag är nog smittbärare jämt kan jag tänka mig.... När man är upp i allt jämt och aldrig får nåt. Det troligaste är väl att det är jag eller Tuva som smittat ner Agaton... Men vi ser det positivt han kanske har gjrot bort alla smittor innan dagis :-)


 
 
Ingen bild

Joanna

20 mars 2009 14:54

Hoppas lillkillen blir frisk snart! Själv har jag myst med bebis idag....så nu är jag bebissjuk=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards