Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Evelina - 11 januari 2009 19:25

Vilken dag!


Imorse tag jag och pappa och gick morundan. Var riktigt härligt! Försöker ju gå varje dag om man bara kunde vara lite bättre på ätandet med....


Sedan skulle Tuva på kalas. Hennes första utan mamma eller pappa! LIlltjejen börjar bli stor! Tuva var nervös men det gick bra och hon hade verkligen skoj!


Under tiden Tuva va rpå kalaset skulle jag fixa Tuva nya gardiner på rummet. Har ju köpt på tradera men den säljaren är avstängd så som tur är köpte jag tyg på IKEA. Jag HATAR att sy och det syns kanske på gardinerna med. Där man ska stoppa gardinstången blev nänligen för smalt på flera ställen... Jag var RIKTIGT irriterad men det blev bra till slut!


Sedan var jag och Agaton till JOanna. Vi fick också träffa hennes Jocke. Var väldigt trevligt! Joanna hjälpte mig med sminket till bröllopet och det blev så himla bra! Jag är SUPERNÖJD!!! Både Peter och svärmor och Jocke tyckte också det blev bra. Jag är VERKLIGEN USEL på sminkning så nu ska jag träna lite. Undrar om de känner igen mig på jobbet om jag kommer dit sminkad i nåt mer än maskara?????


Väl hemma åt vi köttsoppa till middag och det blev riktigt gott. Sedan provade jag klänningen och den passar fortfarande problemet blir nog vad jag ska ha upptill. Det är en klänning med axelband och jag gillar inte sånt utan vill gärna ha något på armar och axlar.  Till klänningen följde en sjal som jag tycker är lite stor så jag provade den på olika sätt.... Så Joanna när du kommer hit ska jag prova så får du vara smakråd! Peter tycker ju att allt blir bra......


Nu är jag RIKTIGT trött så det blir godnatt tidigt!

Ovido - Quiz & Flashcards