Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Evelina - 28 januari 2009 19:55

Börjar väl med att gratulera broder som fyller 26 år idag. nu är han alltså 30- :-)


Dagen har bestått av jobb, en tur till KRamfors och fika hos Markus. Hann tyvärr inte med någon gympa ikväll men men....


Peter har idag lyckats spärra min förenklade inloggning på internet banken. Mitt bankomat kort låg upp när Peter skulle vara ute i god tid och spela på tiopset. När han skulle betala loggade han in på min användare och när han betalar kommer det upp att han ska ringa support. Så han ringer med min kod :-) Det UPSKATTADES INTE av personen i andra änden utan han fick ringa igen med sin egen kod och eftersom han kommit över min kod blev den spärrad... Peter hade väl försökt och sagt att vi faktiskt har tillgång till varandras konton och att han med sitt kort och jag med mitt j kan göra vad som helst på den andres konto...... Men icke utan mitt blev spärrat!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards