Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Evelina - 20 januari 2009 19:08

Vilket URTRIST väder det har varit idag. Det var INTE kul att gå till dagis i morse med vagnen och bobben i lössnön kan jag säga!


Sedan jobbade jag och dagen gick rätt fort måste jag säga. Imorrn jobbar jag ända till kl 18 mest troligt då influensan slagit till på jobbet!


Därefter var vi till kyrkan och kollade var vi ska fota mm. Sedan var vi in i Sockenstugan där vi ska äta efteråt så det verkar som att allt var bra! Finns ju även diskmaskin så de som ska diska kan få lite hjälp av den!


Därefter var vi på gardnaffären vi kläddax. Skulle kolla på paneler att han på borden MEN de var hiskeligt dyra så vi köper dem på DOllar..... Detta är en nog dyr månad ändå. Sedan var vi på stan och det va rju halva reapriset lite överallt så det blev lite kläder till barnen!


Sedan var vi till svärmor och åt mat och det var väldigt gott! Nu ska vi städa övervåningen.


Ingen motion idag finns inte tid och dessutom ska jag vara borta en massa resten av veckan:


Onsdag: Lämna Tuva på dagis jobba 9.30-18, träna kl 18.45 sedan är man nog rätt nöjd :-)


Tors: Tidigt på morgonen åker vi till Knivsta på begravning. Jag M, P o Markus. Känns rätt trist att vi kusiner träffats 2ggr samma månad för att gå på begravning... Efter begravningen åker vi hem.


Fredag: Jobb 9.30-13.30 sedan ska vi till Kramfors. Ska hämta ringen tänkte jag!!! Ska även förära Dollarstores med lite pengar :-) På kvällen ska vi på revy så då kommer farmor och är barnvakt. Jag hoppas det går bra även med Agaton! Tuva är det inga problem med värre med lillebror!


Nej städning var det som sagt!

Ovido - Quiz & Flashcards