Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Evelina - 25 januari 2009 21:49

Ett helt inlägg med bara bilder.


Är på vår underbara 4 åring, hennes rum och ett på Agaton där han kommit på vad man kan göra med kökskåpen

Av Evelina - 25 januari 2009 21:13

Måste bara skriva att Tuva idag har gett oss dagens skratt. Eller i alla fall mig. Peter tyckte väl inte att det var riktigt lika kul även om han också tyckte det var kul.


Tuva är i en frågvis ålder hon frågar om änglar, döden, varför vi valt middag, varför hon måste sova o.s.v Dagens fråga är den roligaste hittils :-)


N'är vi åt lunch tog hon lite på Peters arm och sedan sa hon:


- Pappa varför har du skägg på armarna.


Ja vad svarar man på det... Sedan spann hon vidare ja du har ju skägg överallt. Vi bara konstaterade att män har så. Inte kvinnor även om Peter menade att även jag hade :-)


Hon är för härlig vår  fina stor Tuva!

Av Evelina - 25 januari 2009 07:39

Helgen är alldeles för kort :-) Tiden räcker liksom inte alls till känns det som.


Det hade i alla fall gått bra för barnvakten det kanske finns hopp för Agaton med :-)  PÅ lördag morgon åkte Peter och pappa till Unmeå för att sälja en bil. Jag och mamma, barnen och hundarna gick morundan. Carro drog Tuva på bobben och det gillade hon verkligen! Sedan var vi in till faster och fikade. Mums! När vi kom hem blev Tuva hämtad av Markus och Bea som tog med henne och åkte skridskor.  De hade nog superkul. Tuva blev nästan arg när jag kom för att se hur det gick.

- Jag sa ju att du INTE fick komma......


De stannade hos oss på eftermiddagen så det var skoj! Alltid kul med sällskap måste jag säga!


Peter kom hem halv sju så då åt vi middag. Tuva och Agaton och Bea hade ätit tidigare. När barnen somnat skulle vi se en film men vi somnade bägge 2. :-)


Vad denna dag har att erbjuda vet jag inte men det blir fotografering av barnen, städning, promenad, skotertur och gympa ikväll!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards