Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Evelina - 26 januari 2009 19:13

Ja den stod jag för på väg till jobbet!


 Gjorde en sån praktvurpa imorse att jag får vara glad att jag inte bröt nåt.... Jag skulle åka spark till jobbet. Gick bra från början men sedan tar det stopp mot något grus och då lutar ju jag mig på sparken som faller ihop som ett korthus. Jag gjorde världens platt fall... Är helt blå på mitt ena knä nu så jag tänkte att det var bäst att ta det lungt! Hade någon filmat mig så kan jag bara tänka mig hur det såg ut :-) Min spark kan jag använda i majbrasan!


Tuva har gympat idag och då gick jag och Agaton på stan. Blev solskyddsfaktor till utlandsresan. Halva priset, battreier till digitalvågen så nu ska här säljas på tradera! mjölk och lite smink. IMorgon ska Tuva börja på skidskola. Tyvärr kan varken jag eller Peter följa henne utan det blir morfar som gör det. Jag jobbar till senast 18 och ska klippa mig 17.45 hur nu det ska gå ihop.......


Just ja. Känns ju inte som man bor på Sveriges tryggaste plats nu med alla inbrott och tydligen knivrån idag.... Uscha! Vi som var ute med barnen på EM. Känns som att vi hellre varit inne om vi vetat detta..... Ja inget hände ju men man kan ju fundera vad det är för värld vi lever i liksom.....

Ovido - Quiz & Flashcards