Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Evelina - 23 januari 2009 08:49

Nu är det inte länge kvar till helgen! Ska lägga in nya bilder under helgen!


Igår kl 06.15 for vi till Knivsta, mamma, pappa, brorsan och jag. Gick väl riktigt bra. Väg beskrivningen jag skrivit ut stämde INTE så vi har tagit en tur i Knivsta! Men kom fram i tid till begravningen och fick träffa alla kusiner. Nu ska vi sluta träffas under såna omständigheter nästa gång ska det vara roligare!!!!


Begravningen var superfin och väldigt sorglig tycker jag. Efteråt fikade vi eller det var mat. JÄTTEGOTT! Min kusinsman är verkligen SUPERDUKTIG att laga mat. Det var buffé och till efterrätt var det rulltårta, grädde och persika.


Sedan åkte vi hem. Jag hade inte kört nåt så jag tänkte jag kör väl då..... Men efter ett tag tjöt det och abslampan tändes och även bromslampan. Sedan tändes även att det var slut på spolarvätska. Var lite halt med så jag blev feg när jag inte hade någon abs broms så pappa fick köra istället :-)  


Väl hemma var det sängen som gäldde. Har numera en förkyld son som bara har gnällt idag hoppas han inte blir sjuk för ikväll ska vi på revy och farmor ska passa barnen! Nej nu väntar jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards