Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Evelina - 5 augusti 2009 20:45

Har ingen riktig lust till att skriva så mycket men jag tänkte dra en liten sammafattning!


På måndagen var vi till Birsta jag, Agatonoch mamma. Det var MYCKET rea och jag handlade en heldel mest till barnen som vanligt!


På tisdagen började vi skola in Agaton på dagis. Det går väl rätt bra. PÅ fredag ska han äta lunch där så det blir spännande.


Idag har vi varit till Annica som fyller år. Gott fika som vanligt!


Här kommer lite bilder från semester i fjälls:

 

Hör föddes min mormor och hennes familj bodde där. Min moster har gjort i ordning där inne det är som ett museum där inne MYVKET gulligt tycker jag!



Inte riktigt moget hjortron



Tuva dansade MYCKET!


Har inte laddat upp fler bilder. Däremot har jag laddat upp fler på min facebook


Ovido - Quiz & Flashcards