Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Evelina - 7 augusti 2009 19:56

Idag har Agaton varit själv på dagis och det hade gått bara bra så det känns ju riktigt skönt måste jag säga!


När vi hämtade honom for vi och badade på risön. Där är verkligen toppen för barnen. Sedan var vi till svärmor och åt middag och sedan har vi grejat lite nu ligger barnen och sover och vi ska väl gå ner en stund,


Imorgon vankas det loppis på lindholmen! Välkomna!

Av Evelina - 7 augusti 2009 07:01

Tänk vad veckan gått fort. Jag har nu mindre än en vecka kvar av mitt sommarlov!


Igår hade vi besök av Christina oich TIndra mycket trevligt!!!!!


SEdan var vi bara hemma och busade hela högen :-)  På kvällen gick jag runt mo och det var riktigt skönt att få det bort gjort!


I natt har Agaton sovit hela natten ändå till 07.00 så det bådar gott inför dagens inskolning! Vi lämnar honom där kl 9 - 12 tror jag det var idag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards