Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Evelina - 22 augusti 2009 19:10

Nu har vi konstaterat att Agaton regnoverall är helt utnött dvs han blir blöt iden. Nu måste vi således köpa en ny. Pop har en fin som jag är sugen att köpa 800 kr kostar den. Reima har inga höstkläder tror jag så det blir svårt. Name it har ett ställ med som kostar 299kr så jag ska väl kolla på det först tror jag. *SUCK* Vi har regnkläder till nästa år åt honom är ju nu det fattas.


Galon har vi aldrig haft till barnen. De är väl rätt bortskämda vad gäller sånt...... Både jag och Peter avskyr galon där av bristen på galonkläder till barnen :-)


Ingen som testat name its regnkläder de som finns nu????? Nåja blir ett besök på Terra Cotta på måndag.


Nu är KLara här på besök så imorgon bitti blir det en lång promenad!

Ovido - Quiz & Flashcards