Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Evelina - 17 augusti 2009 21:25

Så var första "fulla" arbetsveckan igång!


Det gick över förväntan att kliva upp imorse. Barnen skötte sig ypperligt. LÄmningen var väl inte så kul tur att de har bra fröknar! Så bra att en på Agatons avdelning ringde och sa att det gick bra efter ett tag! Det gjorde mamman mycket glad :-)


På jobbet har vi haft fullt upp och såna dagar är alltid kul! Känns lite som att mitt liv och mina rutiner kommer efter v 38 när jag haft innevecka...


Jag och Tuva ska till Stockholm i november 6-8 tänkte vi fara så jag ska ta en föräldradag på henne och åka tåg till Stockholm. Har tänkt gå på junibacken och slottet med henne. Någon som har fler tips??????


NU ikväll har jag gått morundan *klappar mig själv på huvet*


Imorgon börjar jag kl 12.30 så jag lämnar barnen och går morundan sedan så slipper jag imorrnkväll. Jag jobbar till 16.30 Onsdag jobbar jag hela dagen och på torsdag är jag ledig. Då är det dax för meandi partyt med så det ska bli spännande!

Ovido - Quiz & Flashcards