Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

K-fors

Av Evelina - 5 januari 2009 15:05

Ja idag har vi varit till stan :-) Vi började med Weins som hade halva reapriset!!! Blev kavat skor till Tuva och Agaton som de förhoppningsvis kan ha hela våren och hösten :-) Sandaler till sommaren 2010 :-) Här är vi ute i god tid och finskor till Tuva till nästa år med.... Eller när hennes fötter växt lite till.


 Än en gång önskar jag att jag själv hade en sån där mätsticka för att mäta innermåttet på skor som de har på skoaffärer.. Man står ju ALLTID och funderar på innermåttet. LIte pinsamt att ta med de begagnade skorna till en skoaffär för att mäta.....Vet att det finns i Ellos men den blir väldans dyr om man bara ska ha den.... Ingen som har en till salu?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards