Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Barn är för härliga :-)

Av Evelina - 10 augusti 2009 15:43

Sitter och lyssnar på Tuva som leker med grannflickorna på hennes rum. Bredvid datorn :-)


- Vi måste städa sedan så vi får bara ta frem en sak säger Tuva

- Ja men då får du hitta på en lek

- Jag tillexempel kurragömma säger Tuva allt för att slippa städa.


Vi har pratat om att men MÅSTE säga till kompisarna att hjälpa till och städa innan för det blir så trist att städa själv.


Jag har varit ut och kollat in meandis nya kollektion :-) Den var väldigt FIN. Fanns en hel del till mig och Tuva men inget till agaton. Kan inte avgöra om han är för stor för plyschoverallen eller inte.......


Den 20 augusti ska jag ha meandiparty kl 18.30 Jag bjuder såklart på fika och den som vill får komma bara man meddelar mig först :-)


www.meandi.se Kolla in så mycket snyggt!

 
 
Ingen bild

Marie

11 augusti 2009 19:38

Ja jag håller med... Jag tycker att det är självklart att alla hjälps åt att städa innan man går hem...men tyvärr är det inte alla föräldrar som tycker det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards