Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

ALLTID ska det vara NÅT???

Av Evelina - 26 augusti 2009 22:14

Visst stämmer väl det. Nu har ju våra barn varit i 2 veckor på dagis och är fortfarande friska bägge 2. Inte minsta antydan till förkylning. Pappan däremot har viruset bitit på. Han är ävl inte jättesjuk men hes.....


Men aldrig kan det ju få vara riktigt bra.... Tuva har ont i en fot. Nu på em var den märkbart svullen. Vi har trott på studsmattan MEN då borde hon ha ont i fotleden och inte uppepå. Hon har tidigare (flera år sedan) fått en glashylla ur kylen som landade mycket olyckligt uppepå hennes fot  på samma ställe som hon nu har ont. Vi var på akuten med henne då och hon hade full rörlighet mm så man kollade inget mera.... Nu har hon full rörlighet hon hoppar, springer obehindrat belastar dock inte foten fullt när hon går och står så hon har säkert ont. Mamman och pappan minns dock inte vilken fot hon gjorde illa förra gången så det ska farmor kolla imorgon bitti hoppas vi!


Nåha men det händer mycket kul med!


Jag har varit på säsongens första gymnpa ikväll och det var svettigt och KUL!


Inte nu till helgen utan nästa helg ska vi till Umeå och hälsa på Kusin Robert och Sara. Det ser både vi och barnen fram emot. Tuva såg länkarna vi fått på vad man kan göra där i Umeå och det fanns endel. Det enda mamman (alltså jag) är tveksam till är tropikhuset för jag är DÖDLIGT RÄDD för ormar..... Sre mina barn en orm i sällskap med mig har de nog också fobi för äckelormar resten av livet.... Återstår att se vad det blir nästa helg men kul ska det bli i alla fall!!!


Nu väntar sängen på mig så jag orkar upp och jobba imorrn!

 
 
Ingen bild

Christina

27 augusti 2009 11:14

Hej!! Tropikhuset var kul, inte ett dugg läskigt. Inte så stort kanske. Fast det var synd om den jätte stora ormen, tror inte han orkade röra sig i sitt lilla utrymme.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards