Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Lördag!

Av Evelina - 29 augusti 2009 20:42

Idag har jag och Agaton varit ensamma hela dagen. Peter åkte kl 7 i morse och Tuva strax där efter så nu har jag dragit igång ett städprojekt på Tuvas rum. Jag håller på sortera och kasta (låt henne INTE få veta det) alla leksakerna.


Sedan for vi till Kramfors. Där köpte jag på loppis en superfin hockeyhjälm med visir till Tuva för 130 kr den såg NY ut


Sedan var jag på TerraCotta. De hade också loppis. Tror det är någon variant på provkollektion. 4 plagg för 100 kr. Jag köpte 12 plagg för 300. Var 5 par byxor till Tuva, 1 par till agaton och 2 klänningar till Tuva och 4 tröjor. De hade bara st 62, 80 116 och någon större därför var det väldigt rätt storlek att köpa till Tuva.


När vi kom hem hämtade vi Klara från hundgården coh mötte Markus så han bjöd in sig på en mycket kulinarisk lunch bestående av korv och makaroner. Sedan gick jag och Agaton och KLara till Bollsta på fotboll. Bollsta förlorade men men. Agaton fick både godis, korv och festis.


När Peter kom hem blev det pizza.


Eftersom det kostar att lägga upp bilder här så har jag lagt upp på facebook.  Vet inte om länkarna funkar ska kolla det!

 http://www.facebook.com/album.php?aid=103548&id=598130535


http://www.facebook.com/album.php?aid=100955&id=598130535

 
 
Ingen bild

Christina

30 augusti 2009 18:02

Länkarna funkar bara om man är medlem på facebook.... :(

 
Ingen bild

Ullis

1 september 2009 12:36

Det är så trist att ni ska måsta betala för att lägga upp mer bilder, ska du inte ta å byta till blogg.se? :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 17 juni 2012 20:41


    Man skulle använda 5 knappar och en bit tyg. Jag har använt det. Brukar inte scrappa mig själv men denna är jag rätt nöjd med! ...

Av Evelina - 3 juni 2012 19:47


Mitt bidrag till 100% Norr jag har valt rad 4   http://100procentnorr.blogspot.se/       Bildkvaliten är usel men jag har stjärnor fastsatta med 3d kuddar, bling stenar och utstansade bokstäver ...

Av Evelina - 23 oktober 2011 19:41


mitt bidrag till 100/ norrs utmaning nr 32     För första gången har jag fått till alla utmaningar (3 st på rad)     ...

Av Evelina - 19 oktober 2011 15:24

Jag har gjort ett bidrag till denna utmaning:   http://utmaningensblogg.blogspot.com/           Man skulle göra ett svart och orange kort med en annorlunda vikning. Eller en som var annorlunda för en själv och jag har ALDRIG gjort denn...

Av Evelina - 9 oktober 2011 18:06


Här är mitt bidrag till http://100procentnorr.blogspot.com/ utmaning 31   Man skulle inspireras av en vacker bild på en sjö och bilder är fotad på jormsjön i fin väder precis som på bilden!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards