Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Evelina - 13 februari 2009 19:22

Nu har vi också dukat i sockenstugan. Blev riktigt bra. JAg är HELNÖJD. Pricken över i är de fina vaserna vi fick låna av våra grannar. Tusen tack för det!


Vi har varit i kyrkan och lagt in vigselprogrammen med. Det är verkligen fint måste jag säga! Det är riktigt pirrigt :-) Nej nu väntar lets dance!

Av Evelina - 13 februari 2009 06:30


Tradera är himla bra :-) Jag brukar ju både sälja och köpa där. Har precis kommit på att Tuva vuxit ur ALLA byxor nästan. NU när det börjar bli vår gillar jag fodradebyxor så det är dagens sökning. Sedan hoppas jag att mina auktioner går riktigt bra nu :-)


Igår provade vi kläderna inför morgondagen. Kan inte riktigt fatta att det är imorrn vi ska gifta oss..... Känns mig riktigt nervös. Ikväll ska vi duka och fixa det mesta. Sedan har vi några som ska hjälpa oss imorrn med avdukning så jag hoppas att ingen UTOM de kliver upp och börjar röjja i köket!!!!!!


Har vaRIT alldeles för kallt några dagar man ser ut som en isbjörn efter att ha gått till jobbet och då ska ni veta att det tar ungefär 5 minuter.... Jag har inte promenerat någonting och har väöl inte riktigt haft ro till det heller.


Agaton har fått 1 eller 2 tänder till han gillar inte när man gräver i munnen på honom. *undrar varför*  Det avskyr jag med får kväljningar bara jag gapar hos tandläkaren.......


Nej nu ska jag tradera vidare. Hoppas på några bytardagar snart! Ingen som vet av några????? Tips mottages tacksamt!

Ovido - Quiz & Flashcards