Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Evelina - 19 februari 2009 07:23

LÄgger ut 1 koert och en 1 Lo. Är verkligen nöjd emd LO:n Det är ju så himla kul att sitta och greja lite :-)

Av Evelina - 19 februari 2009 07:05

Så är det torsdag igen. Tänk vad veckan går fort. Ikväll jobbar jag till kl 18 så det lär väl inte bli så mycket annat.


Ikväll är de Sveriges värsta bilförare. Jag tycker det är så HIMLA kul. Peter delar inte min uppfattning. Jag kan dock inte förstå att folk är så dåliga att köra bil. Nu är jag väl ingen stjärna direkt men så där dålig är jag INTE. Att man dessutom ställer upp i TV för att visa det..... Ibland kan jag tänka att är de verkligen så där dåliga eller gör de sig?????? Tänk om man träffar på någon av de personerna ute i trafiken.....


Vi har väl nästan bestämt oss för att åka till fjälls på sista april med. Vi far dit på påsk och sedan på sista april Jag jobbar ju egentligen till 13.30 men jag ska se om jag kan jobba andra tider istället. Då är förhoppningsvis barnen vakna på kvällen så vi kan åka på majbrassa!!!!!!


Nej nu ska jag borsta 3 munnar, klä på 2 personer och sedan får vi se. Har kommit in i ett scrapstim :-) ÄR verkligen sugen att gå ner och scrappa!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards