Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Evelina - 22 februari 2009 18:06

Idag har det varit en riktig hemma dag!

 Igår var vi med Tuva och åkte skidor och hon är vekrligen duktig måste jag säga!´


Igår kväll var vi till mina föräldrar och kollade på hockey. Peter håller ju på Timrå (hur man nu kan göra det?) och de var på TV igår. Agaton och Tuva var vakna länge och Agaton behövde inte ens någon välling!


Idag inledde jag dagen med att gå morundan. Vill gärna komma igång med mina promenader igen så nu är det bara att bestämma sig! I alla fall så såg jag ett ovanligt djur (tror jag) har efter att ha kollat på nätet kommit fram till att den gråa räven nog var en mårdhund. Ska nog vara glad att man fick se en sån.


Resten av dagen var vi hemma. A var hit och fixade Tuvas rum. Tack för det! Sedan var vi till Ella på kalas. Tänk att barnen är 1 år känns verkligen konstigt måste jag säga. Jag har börjat med Tackkorten från bröllopet. Känns ltie som att jag tagit mig vatten över huvudet som tänkte pyssla 40st......


Ikväll ska Tuva följa mig och mamma på gympa. (även kallad elefantbaletten) Hon ser verkligen framemot det så jag hoppas hon inte blir less för den är 1,5h..


Nu ska vi fara!

Ovido - Quiz & Flashcards