Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Evelina - 28 februari 2009 18:47

Dagen har innehållit en hel del.


Jag tänkte ut och gå i morse men tänkte att det gör jag senare.... Tror ni jag hann??? Nej såklart inte om jag inte vill gå nu men det är faktiskt lördagkväll!!!!


Vi har målat klart Agatons rum nu är det bara väggmålningarna kvar. Blir riktigt bra. Bilder kommer sedan!


Agaton har varit hos mormor och morfar medan jag Tuva, Christina och Tindra var på pippi på folkets hus. Var riktigt bra fast kanske lite väl högt tycker jag,,,,, Eller om det är jag som börjar bli gammal?? Nej det var nog för högt!!!! Var verkligen skoj att se lilla Nova. Tänk att Agaton var så liten för ett år sedan???!!!!! Kan inte förstå att min bebis är stor kille nu! Han går faktiskt riktigt bra ute med och han har fått humör...


MIddag åt vi på punkten med broder och illern blev även en tur på Dollar där vi köpte godis och nya gardiner till Agatons rum :-)  NU ska vi lägga oss i soffan och bara VARA!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards