Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Evelina - 6 maj 2009 21:59

Tycker dagarna flyger fram. Det är ONSDAG! Kan inte förstå vad som händer med tiden???


Förmodligen ett tecken på att man trivs med tillvaron.



Våran pippitjej på gympa avslutning!


 


Tuva klättrar på inredningen. Hon har verkligen ingen rädsla i sig. Hur högt kan du klättra undrade Peter och hon klättrade typ längt upp på karmen med Peter bakom...


Idag ahr vi planterat blommor så nu hoppas vi det blir lika fint som på påsen. Har även satt om våra tomater och så.... Ska se vem som får ta hand om vattningen när vi far till mallis??!! Ska nog plantera morötterna med snart. När kan man göra det???


När vi far till sollefteå ska vi köpa sån där vit duk att lägga över Bra bpde mot barn och fåglar :-) Fick ju en väldigt bra rabattcheck på lindex idag så nu HOPPAS jag att de har en av klänningarna till Tuva på Lindex i Sollefteå!!!!!!!! Annars kan jag nog hitta nåt annat :-)

Av Evelina - 6 maj 2009 07:36

Tänk snart har veckan gått. Jag har kompledigt på fredag. Känns riktigt skönt faktiskt!


Så det är bara 2 dagar kvar av denna vecka. Kan itne alls förstå hur fort tiden går!


Igår jobbade jag till 16 sedan hem kastade i mig middagen, var och klippte mig och sedan var jag på dollar och kom hem efter halv 7. När barnen lagt sig orkade jag inte ut och gå nåt... Kl åtta la jag mig faktiskt i sängen och kollade på ugly betty och desperate housewifes

Ovido - Quiz & Flashcards