Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Evelina - 20 maj 2009 20:04

Idag hade jag bestämt mig för att ringa en massa samtal på jobbet. Ringde FK och fixade det och ringde sedan barn för att fråga om Agatons prover. Vill gärna veta innan vi far till Mallorca på lördag. Fick i alla fall till svar att han är laktos intolerant och att vi skulle komma till barn för att prata med doktorn och en dietist. Visst nu vet vi tänkte jag.......


När jag kom hem efter jobbet hade vi fått ett brav från barnmottagningen där det står att agaton INTE är laktos intolerant men att han har något förhöjda levervärden och lågt blodvärde..... Hmmmm så nu kan man ju fundera och gissa vem som har rätt. Vi försökte få tag på barnmottagningen utan framgång så vi får förhoppningsvis veta på fredag annars ska jag SE TILL att vi får veta för jag vill INTE fundera på detta under min semester!!!!!!


Idag ahr vi varit på lindex och jag kom ut helt tomhänt! Peter undrade om det någonsin hänt :-) Annars har vi hvarit till svärmor på kalas och sedan var vi och handlade!

Ovido - Quiz & Flashcards