Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Evelina - 22 maj 2009 15:33

Sista inlägget innan vi imorrn åker till Mallorca!!!!


Har pratat med en doktor nu och tydligen har Agaton järnbrist. Det är vanligt på barn och doktorn trodde det berodde på kosten. Det tror dock inte jag.


Levervärdena kunde bero på att han hade en infektion just då så alla prover ska tas om igen då. Sedan ska vi ändå försöka sätta honom på mjölkfri mat några veckor mer hårt än nu men det blir efter vår semester. Så nu hoppas jag att alla inblandade nästa gång vi ska få provsvar läser på RÄTT papper och ger oss Agatons provsvar och ingen annans. Det var ju den mänskliga faktorns fel att vi inte fick rätt diagnos direkt.


Ikväll blir det nog fotboll och packning av det sista!!!!!! 

Av Evelina - 22 maj 2009 09:02

Medan jag väntar på att de ska ringa upp mig från barn så tänkte jag passa på att blogga lite.


Gårdagen gjorde vi typ ingenting. Vi var på Dollar och lämnade bort bilen som är på lagning. Skulle tydligen gå på närmare 10000 så vi är VÄLDIGT glada att vi har garanti kvar på bilen! Eller den går ut idag!


På em kom Markus och Bea hit och åt mat. Kanske var det lite lite mat men jag tror de blev mätta i alla fall. SEdan var vi till Beas föräldrars djur. De hade en LITEN lammunge och den var himla söt samt kalvar, hönor. Agaton tyckte det var väldigt kul med djuren så även Tuva så det blir nog ett besök på junsele djurpark i sommar! Sedan fick vi ägg så vi har gjort en SUPERGOD sockerkaka. Tackar för äggen!


I morse var jag och hela PRO på vårdcentralen och tog prover som tur var hamnade jag först i kön annars hade jag nog suttit kvar där än. Vi tackar Markus får billån idag så jag kunde fara på VC.


Annars jobbar jag 10.30 - 18 så innan jobbet hoppas jag på svar från barn men vi får se. Agaton kräks ju inte alls nu utom när han får renmjölk fast man hör ju att han har mycket sura uppstötningar eller vad man ska säga.


Ikväll kanske vi ska kolla på fotboll beroende på hur länge jag jobbar!

Ovido - Quiz & Flashcards