Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Evelina - 12 maj 2009 19:25

Så var det tisdag och idag har vi bara varit ute och grejat. Vi har även bakat och lagat middag.


Jag hade tänkt ut och gå nu ikväll men då missar jag ugly betty och det vill jag INTE missa så nu ska jag strac scrappa! Har MASSOR med oscrappade kort!!! Ska försöka göra ett bröllops album och det fattas MÅNGA Lo där exempelvis. Barnens födelsedagar är annat som behöver fixas, julen. Ja listan kan göras LÅNG. Här kommer några bilder på mina älsklingar!



Tuva plockar vitsipper. Tycker verkligen hon passar i rött. Det är hennes färg :-)



En allvarlig liten Agaton men man behöver ju inte alltid skratta!



Ja det fotas ju en hel del och mycket hamnar i framkallningsmappen så det blir mer och mer scrapping och jag blir mer och mer efter :-)

Ovido - Quiz & Flashcards