Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Evelina - 18 maj 2009 19:48

Jag som inte är allergisk ahr idag har kliande rinnande ögon och nästa hela dagen. Blev bara tvungen att sova några minuter efter jobbet idag :-)


Har vekrliegn kännt mig ur form idag. Nu efter 60 min prommis känns det mycket bättre måste jag säga.


Sedan återstår det ju att se hur det blir med Peter och jobbet. Hoppet finns ju att han får behålla det men man vet ju aldrig..... Svaret får vi säkert på semestern eller när vi kommer hem. Välkommen hem liksom.....

Av Evelina - 18 maj 2009 08:07

Har precis pratat med Peter.... De ska tydligen säga upp 15 stycken till på hansk jobb :-( Känns ju INTE så himla kul för nu ligger han minstsagt i farozonen..... Beskedet kommer när vi är utomlands så håll nu ALLA tummar för att han klarar sig.... För ananrs vet  jag inte vad som händer.

Ovido - Quiz & Flashcards