Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Evelina - 12 juli 2009 19:22

Vilken otrevlig rubrik. Nej men det tänker säkert folk ibland :-) Detta handlar om morgondagen. Farmor har tydligen streptokocker och det är väl ganska troligt att smittan kommer härifrån. Barnen har ju vareit hängiga denna vecka så måste jag ju ringa VC imorrn. Peter jobbar så jag får åka själv med barnen vilket jag inte tänker göra. Är väl detta rubriken handlar om :-)


Men det är helt enkelt så att Agaton är dödligt rädd för doktorer och sjuksköterskor vilket gör det till en omöjlighet att åka med båda barnen. Tuva har inga större problem och jag har ingen tanke på att ge henne det heller så DÄRFÖR ska hon INTE följa med Agaton till doktorn! Så vi hoppas på en em tid så Peter inte behöver ta ledigt från jobbet


Inget fiske idag för Agaton har pendlat med lite feber hela dagen fast inte nbu ikväll så vi var till mina kusiner och fikade :-)

Av Evelina - 12 juli 2009 10:07

Idag ska jag på hundmöte och sedan ska vi äta middag. Efter det har vi tänkt åka och fiska. Vi tänkte att lillemannen behöver träna innan vio drar till fjällen och ska bo i tält och fiska.


Vi är ju liiiiite sugna att testa på det här med tältnbiung. Ganska ekonomiskt och förhoppningsvis mysigt! Planen är i alla fall att låna ett tält och om vi gillar det kommer vi nig göra om det!

Ovido - Quiz & Flashcards