Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Evelina - 14 juli 2009 21:25

Viliken härlig dag vi haft idag. Har inte kameran inne så några bilder blir det inte idag.


Imorse gick vi till lekparken utrustade med kex, chokladbollar och festis. Barnen lekte MASSOR. Agaton åkte ruyschkanan själv MÅNGA gånger och annars lekte bägge barnen. Massor med fina bilder blev det. Tuva sa mamma vad du är snäll idag.... Hmmmmm undrar just hur man ska tolka det :-) Agaton gick både till och från lekparken utan gnäll så vagnen var gabska överflödig.


När vi gick hem kräktes han dock och jag kan inte riktigt förstå det. Jag kommer aldrig bli klok på vad han kräks av för ALLT var mjölkfritt som vi fikade... Nåja det ska jag ta när jag ringer på barn på fredag eller måndag tänkte jag


När Peter kom hem åt vi Mellis sedan åkate vi till KRisse. I sollefteå åskade och regnade det. Verkar ofta vara sämre väder i Sollefteå än i Bollsta för här hade det då inte regnat någonting alls.


Hos Krisse fixade vi lite spel till vårt wii. B.la Super mario bros 1, 2 och 3. Det känns som lite nostalgi m¨åste jag säga. Sedan åt vi tacos och det var riktigt trevligt!!!


Väl hemma gick jag morundan i rask takt i det fina vädret vi har i Bollsta. Imorgon bitti ska vi på Birsta (Ikea, Exit, Cubus och pop och barnens hus) och hälsa på Victoria, Hampus och Filip vet itne om Reidar är hemma eller jobbar men det visar sig. Det ser vi verkligen framemot jag och barnen så nu hoppas jag de är på brahumör imorrn. Jag har faktiskt packat i badkläder OM det blir bra väder. Känns kanske LITE optimistiskt men hoppet är det sista som överger människan! 

Av Evelina - 14 juli 2009 09:01

Nu ska vi borsta tänderna och sedan ska vi på lekparken eller som Tuva kallar det på picknick. Bilder kommer nog sedan.


Ikväll ska vi till kusin Krisse och förhoppningsvis kunna köpa lite roliga spel till vårt Wii

Ovido - Quiz & Flashcards