Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Evelina - 5 juli 2009 21:19

Imorse lekte Tuva med Julia och det gick bra menb framåt em blev hon så otroligt gnällig. Det brukar hon inte vara så vi passade på att ta febern på henne och 38,0 hade hon. Även Agaton kändes varm 37,7 så inte riktigt feber men inte riktigt bra. Hon säger att hon har ont i halsen så jag får väl se om det blir VC imorgon bitti eller inte....


Peter åkte och fiskade och jag och barnen var hemma. Jag och Tuva låg på soffan och jag slumrade nog till någon minut och vaknade av att hela världen snurrade. Jag var superyr. Brukar jag aldrig vara. Blev så illa att jag till coh med kräktes. Det har hänt förut men det var riktigt längesedan nu... Funderar på vad det kan bero på.... Antingen så hade jag ätit nåt dåligt eller så är det för att jkag gungade med barnen en massa innan. Bara att konstera man håller på bli gammal.... Är iallafall mycket piggare nu så det känns riktigt skönt!!!!

Av Evelina - 5 juli 2009 09:46

Igår morse åkte vi till rövarbyn. Tuva tyckte att det var väldigt långt dit :-) Väl där så grejade barnen i flera timmar. Tuva tyckte det var toppen och Agaton tyckte också att det var roligt så det kändes kul. Där fanns tunnalar att krypa i, massro med ställen att balansera på, studsmattor, hoppborg och rymdsand samt en hel del rutchkanor.


Peter hade med kul :-)



Mycket bra träning för fröken!


 

Kan inte förstå att hon har så bra balans undrar just vem hon ärvt den av???


 

Agaton hade kul i bollhavet!


 

Tuva med!


 

Agaton lekte tittUT!


Tuva fick en blåklubba sedan såg både läppar och tunga ut så här!¨


När vi kom hem gick jag runt mo och sedan grillade vi till middag. MUMS. Det var väldigt gott måste jag säga! När barnen lagtr sig såg vi nya Wallander och så scrappade jag.



Cuttlebugen är verkligen kul och jättebra!!! Är visserligen bara bokstäverna på denna som jag gjort med den men jag är riktigt nöjd med den!



KLäderna jag beställt från meandi kom till barnen får se när de får ha dem!


Nu ska jag lägga in lite bilder

Ovido - Quiz & Flashcards