Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Evelina - 15 juli 2009 19:55

Imorse vaknade Tuva halv sju.


- Mamma du minns väl vad vi ska göra idag???


_ Mmmmm (något trött mamma)


- Men vi ska ju till Hampus kom NU!!!


När vi ätit frukost och grejat lite for vi äntligen iväg. Agaton sov i bilen och vi började med Willys eftersom vi blev lite tidiga. Varför finns inga såna affärer här uppe. Det mesta är MYCKET billigare!


SEdan skulle vi med sufletten till vagnen på Barnens hus. Precis när jag lägger upp den på disken sedan jag att det INTE är trasig. Min make har skruvat ihop den fel så därför fäster den inte.... Nåja det blev billigt i alla fall!


Där efter var vi på IKEA och där fikade vi innan vi köpte 3 gosedjur och 2 förpackningar prismor. Sedna tog vi Birsta City huset. Handlade bara på name it för 120 kr.... Har aldrig gjort av med så lite pengar!


Sedan hade vi en toppendag hos Victoria, Hampus och Filip. Väldigt trevligt. Vi fick pannkaka till lunch sedan badade barnen och även jag :-) Agaton ramlade gång på gång och tog sg inte upp. Lite farligt man kan verkligen förstå att barn drunknar lätt....


 Jag köpte ett par meandi tights och en traktor tröja till Agaton. jag har också bokat en meandi träff med Victoria så den 20/8 är det klädvisning hemma hos min kl 18.30 Vill man komma är det bara att säga till :-)


Nu sk ajag skjutsa bror med kompisar till Kramfors och köpa nåt gott......... Peter har nämligen gått på SEMESTER idag!!! JIPPI! Det är nu 1 månad till han börjar jobb igen!

Ovido - Quiz & Flashcards