Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Evelina - 24 juli 2009 07:48

Barnen sover hos mormor och morfar och man har verkligen ALLA förutsättningar för en rejäl sovmorgon då vaknar jag 06.00 Jag somnade om till halv åtta men ändå. Denna sovmorgon som man suktat LÄNGE efter.


Nåja igår jobbade jag och efter det hann jag faktiskt sova en stund innan det var dax för vår resa till Bergsåker. Ett par på området ordnade denna resa även ifjol men då var Agaton för liten.


Vi åkte först till Robert Bergs trav anläggning. BVerkligen hätigt att få se en så stor gård och så mycket hästar. De hade nog ungefär 70 st där!


Sedan åkte vi till Stallbacken på Bergsåker och var till Robert Bergs gräddhylla och det var verkligen häftigt måste jag säga. Challe Berglund kom (till Peters stora glädje och sa några ord)  även Robert Berg. Det var vekrligen trevligt. Därefter hade vi bord vid restaurangen där vi åt och drack. Vi blev bjudna på allt utom spelet men vi spelade inget denna gång. Resan var MYCKET trevlig så vi TACKAR SÅ MYCKET för detta (även om de inte läser min blogg).


Agaton har sovit hos mormor och morfar för första gången så det har okcås gått bra. Skönt!!!!


nu drar vi till fjällen några dagar hur länge vet vi inte. Men innan tisdag 4 augusti ska vi i alla fall ha kommit hem för då börjar prinsen på dagis

Ovido - Quiz & Flashcards